Friday 27 January 2012

ceciter-ceciter

ehem-ehem , assalamualaikum diucapkan oleh saya kepada semua warga blog yang menerjah blog saya hari ini . di sini saya ....... di sini saya ..... ? err , sori ayat lambat loading skit sebab line tenet tak bape nak ok . ok , oleh kerana tibe-tibe je terasa macam blog ini dah lama tak di hupdet kn dgn story-story yang hangat so hari nie saya rase nk turun padang kejap la .. ye , kejap saje :D

jika anda-anda semua nak tahu , antara faktor utama saya tak m'hupdet ape-ape stori o entri adalah kerana jadual saya sbg student yg terambil course dip.in industrial automation engine(electronic & instrumentation) adalah sangat , sangat dan tersangat lah pack ! kenapa , mengapa , dan bagaimana semua ini boleh berlaku ?

selain dari sbb diatas ialah kerana line tenet tersangatlah mengecewakan saya sbg seorang pengguna internet tegar di atas muka bumi ini .

dan sekarang tibe lah mase utk kite pergi ke faktor ke-3 ! haa , oleh kerana hidup saya se,dua,tiga,pat,lima,nam-menjak nie kurang di-highlight-kn dan disiram-kn dgn aktiviti yg cambes , jadi otak pon kering la idea utk mencurahkan entri-entri yg sedap lagi menyedapkan.

ok , utk pengetahuan anda-anda sekalian , warkah yang telah ditulis oleh saya diatas bukan-lah tanda-tanda saya sedang , tengah , o telah merungut tetapi dan tapi .. ok takde tapi tapi , yes perkara diatas adalah satu rungutan tapi tak termasuk faktor ke-3.

sebelum saya klik button 'publish post'di bawah , terdetik pulak dihatiku ini utk meninggalkan sedikit pesanan kepada anda-anda iaitu ;
"jadilah orang yang berdisiplin. bahagikanlah masa dengan sebaik-baiknya."
ok , disebabkan kerja skolah ku sdg memanggil , jadi takat nie je la entri hari nie k . Assalamualaikum :D

2 comments:

  1. Semoga ceria menghadapi kertas-kertas pelajaran :)

    ReplyDelete
  2. kalo dah start study memg payah nak update blog..he..he.

    ReplyDelete

medley life

ehem-ehem, Assalamualaikum to all muslim reader , before aku start menulis , i would like to introduce myself, my name is Pika and  i'm ...