Tuesday 8 November 2011

Tragedi 27 OKTOBER !

disebab-kn tahap ke-busy-an meningkat dgn mendadak akibat tarikh final exam suda makin hampir , jadi susah la utk aku m'update o menulis entri-entri baru kat blog aku nie . tp buat mse skrg nie , da alang-alang jari-jemari aku nie sentuh keypad laptop kesayangan aku nie , aku rse baik aku tulis something kn .. :p

bnde yang aku nk story kat cnie bkn la cter baru tp minggu lepas pnye cter . senang cter bnde nie jd pada 27/10/2011 d'mne hari ini merupakan hari Depavali .

ok , mse depavali lepas aku plan nk pulang ke teratak keluarga-aku yg terletak di selayang , selangor & bnde yg aku plan nie b'jalan dgn lancar . aku pulang ke tanah kediaman-ku dgn menaiki BAS ! pada mula-nye perjalanan aku b'jalan dgn lancar , tp setelah tiba-nya aku ke destinasi yg ingin dituju , iaitu di Hentian Putra KL , ntah mcm mne aku pulak TAK turun sehingga-lah bas tersebut jalan & menuju ke Kajang . setelah berhenti di Kajang bas tersebut berjalan menuju ke Putrajaya .. haha , gilak pnye bnyk tmpt aku jalan .. tp jgn la gelak sgt sebab mse tuh aku mmg x tao nk buat ape .. yg aku tao mse tuh is 'aku x tao pape' ! haha :P setelah driver bas tersebut menurun-kn penumpang-nye di Putrajaya , driver bas tersebut pon beredar untuk ke destinasi terakhir iaitu KLANG ! ok , FYI aku merupakan penumpang yg terakhir , dan setelah bas yg dinaiki aku itu tiba di stesen bas KLANG baru kaki-aku nie nk gerak n turun dari bas tersebut . turun-lah aku kat stesen Klang tuh .. isy3 ! . ada jugak manusia mcm aku nie kn .. erm , tp xpe la pengalaman kot , bkn selalu boleh buat . tp seyez r tobat aku tanak bnde nie jd lagi kot ... haru jadi .
persoalan-nye skrg , kenapa aku TAK turun mse sampai je KL ? , jgn tnye aku sebab aku sendiri pon xtao kenapa . pape hal pon , even aku mendarat kat tempat yg salah & jauh tersasar dari landasan yg sebenar , aku still sampai kat teratak keluarga-aku jugak akhir-nye :) ini-lah yg di-nama-kn 'bersusah-susah dahulu , bersenang-senang kemudian' . ewahh ! haha , ok takat nie je ulasan hari nie . BYE :)

No comments:

Post a Comment

medley life

ehem-ehem, Assalamualaikum to all muslim reader , before aku start menulis , i would like to introduce myself, my name is Pika and  i'm ...