Sunday 23 October 2011

Bola 'oh' Bola

terengganu lwn selangor , terengganu mng (2-1) 



al-kisah ... al-kisah maka tersebut-lah kisah .. ini cerita beberapa minit yg lepas . ketika aku bersama rakyat-ku miera n farah sedang khusyuk menonton perlawanan bola sepak antara terengganu n selangor secara online melalui laptop rakyat-ku miera , tiba-tiba siaran tersebut tersekat .. setelah beberapa detik kami menunggu siaran yg tersekat itu , akhir-nye siaran bola itu b'jaln dgn lancar , aku & rakyat-rakyatku pon ape lagi , terus la concentrate terhadap perlawanan itu .

                ****************************

nak tahu tak ape yg terjadi semasa ktorg sedang khusyuk tgok screen laptop miera ? erm , nie nk cter nie .. tahu tak mse aku n my rakyat tgh tgk bola tuh td , ade ke patut suara riuh kat stadium uh b'tukar kpd lagu CINTA GILA ! adoi , kalu gnie gaya tgok bola , aku rse aku pulak yg jadi gila .. hak3 ! tp seyez la aku mmg gelak abis-abisan la td sbb 1st time kot jadi bnde2 cmni .. n aku sbnr-nye x tao ape kaitan antara lagu cinta gila dgn siaran langsung bola sepak .. ada sesiapa bole gtao ? huhu :P




         vs













ppe pon aku sbnr-nye agak x puas aty gak la cuz aku nie penyokong selangor tp selangor pulak kalah .. erm ..takpe la .. mb bkn rezeki selangor kot ! :)

No comments:

Post a Comment

medley life

ehem-ehem, Assalamualaikum to all muslim reader , before aku start menulis , i would like to introduce myself, my name is Pika and  i'm ...